torstai 16. joulukuuta 2010

Joulu lähestyy

Perinteisesti olemme olleet joulun kotona mutta nyt lähdemmekin sukuloimaan. Siitäpä tulikin mieleen että kun olemme vain viikonlopun pois niin pitääkö kotiinkin laittaa sen seitsämän sortin joulutunnelma?

Minulle joulu on parhaimmillaan jouluaaton tunnelmaa jolloin esim. tuoksut luovat parhamman fiiliksen. Aattona ensimmäisenä riisipuuron keitto ja sitten pitkin päivää kaikki muutkin ihanat joulun tuoksut. Siitä tulee minun jouluni.

Itse pidän jouluaattoa sinä "superpäivänä" jolloin on joulun tunnelma korkeimmillaan. Sitä ennen on odotusta ja pikkuisia valmisteluja (ilman mitään hössötystä) ja sen jälkeen onkin jo joulu ohi.

Tänä jouluna minulla on ollut AIKAA tehdä itse lahjoja. Kuitenkin tuntuu että en ole sitäkään tarpeeksi harjoittanut, ihminen on ihmeellinen.

Nyt lähdenkin jatkamaan joululahja puuhailuja. En muuten olisi saanut puuhailtua näitäkään juttuja jos en olisi blogeja lukenut. Olen löytänyt toinen toistaan ihanampia vinkkejä toisilta jouluilijoilta jotka ovat olleen minua puuhakkaampia :). Kiitos heille inspiraatiosta!


Mukissa on Hehkua, se on parempaa kuin glögi. Manteleita ja rusinoita pitää olla noin puoli mukillista, nam!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti